•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•

•.♥ دنیـــــای ایـــن روزای مـــن ♥.•
ایـن روزهـا می گـذرد امــّا مـن از ایـن روزهــا نمی گذرم
قالب وبلاگ

عــــــادت کــــرده ام نگاه کنم به آدم هـــایی کــــه

از دور می آینــــــد!!!

تا آن زمــــــــان کـــــــه ثابت شونــــد

تـــــــــــو

نیستنـــــــد...!!!



نظرات شما عزیزان:

sevda
ساعت20:49---22 اسفند 1390
slm bashe movafegam na uro link mikonam
mano be esme دنیای زیبا لینک کن


آتنا
ساعت20:20---11 اسفند 1390
این روزها
هیچ چیز سر جایش نیست
جز تو...
بدجور جا گرفته ای
در دلم...


qasedak
ساعت12:51---11 اسفند 1390
معلم برای سفید بودن برگ نقاشی ام تنبیهم کرد و همه به من خندیدند...



اما من خدایی را کشیده بودم که همه میگفتند دیدنی نیست...



qasedak
ساعت12:46---11 اسفند 1390
بیا یاهو زودددددددددددددددپاسخ:من نبودم خووووووووووووووب که بیامممممممم زووووووووووووووووووود

کلبه ی کاغذی
ساعت17:02---10 اسفند 1390
آپم گلمپاسخ:برو کنار که اومــــــــــــــدم

کلبه ی کاغذی
ساعت16:19---10 اسفند 1390
سلام گلم.ببین دل به دل راه داره مریض بودم رفتم دکتر آمپولم زدم.پاسخ:سلام گلم خدا بد نده خانمی... آخی آمپول خوردی؟؟؟

ماهرخ
ساعت13:46---10 اسفند 1390
بعضی عادت ها رو باید فراموش کرد.
پاسخ:آره بایــــــــــــد فراموش کرد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: <-CategoryName->
[ چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:, ] [ 12:39 ] [ زـهـــرا ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

ایـــن روزها... عـــجیب دلـــم بچگی می خـــواهد!!! خســـته ام!!! یــک قلـــم لـــطفاَ... می خــــواهم خـــودم را خــط خــطی کـــــنم!!!
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیـــــای ایـــن روزای مـــن و آدرس rahaeei.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 18
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 1048
بازدید کل : 46013
تعداد مطالب : 196
تعداد نظرات : 800
تعداد آنلاین : 1


Get a Glitter Calendar Click Here

.

***

كدهای جاوا وبلاگ

قالب وبلاگ

***